پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 06 تیر 1402

مرحله دوم عملیات نقل ترددی با انتقال زایران به صحرای عرفات پایان یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛آقای غلامرضا رضایی با اعلام این مطلب گفت: بنابر پیش بینی ها مرحله دوم عملیات نقل ترددی به خوبی خاتمه یافت؛ در مرحله نخست زایران اهل سنت از صبح روز هشتم ذی الحجه به منا منتقل شدند و در مرحله دوم نقل ترددی سایر زایران کشورمان از عصر روز هشتم ذی الحجه به صحرای عرفات منتقل شدند.
وی افزود: بحمدالله زایران به سلامت وارد صحرای عرفات شدند و از صبح نهم ذی الحجه نیز مرحله سوم ترددی انجام می شود و زایران اهل سنت از منا به عرفات رهسپار می شوند .
مدیر عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ با اشاره به جمعیت بالای زایران کشورمان در مرحله دوم نقل ترددی تاکید کرد : تمام عملیات ترددی به صورت آنلاین در مرکز کنترل عملیات تحت پایش و رصد قرار گرفت و خوشبختانه فرایند عملیات ترددی به ویژه در مرحله دوم براساس برنامه ریزی ها به خوبی انجام گرفت.
آقای حمید آذر پی مدیر حمل و نقل عملیات حج تمتع نیز درباره تعداد اتوبوس های مرحله دوم نقل ترددی (تصعید)گفت : در مرحله دوم نقل ترددی زایران کشورمان به صحرای عرفات منتقل شدند .
وی افزود : این تعداد زایر با ۵۰۳ دستگاه اتوبوس با تعداد ۵۰۳ نفر راهنمای ایرانی در ۳ رد به عرفات انتقال یافتند و خوشبختانه این انتقال براساس برنامه ریزی دقیق و زمانبندی مشخص انجام گرفت که از همه عزیزان و دست اندرکاران تشکر می کنیم .

روتیتر: با راهیان حج ۱۴۰۲/